Reklamacija i povrat robe

Reklamacija

Reklamacije su u našoj internetskoj trgovini igračkama mačji kašalj! Iako se to ne bi trebalo dogoditi, ali ako se nešto ipak potrga, ispunite naš formular za reklamacije i kontaktirat ćemo vas u kratkom roku. 

Kontrola prilikom preuzimanja robe

Jeste li sigurni da imate potpunu robu? Nemojte čekati Božić ili rođendan vašeg djeteta. Pregledajte robu i prekontrolirajte sadrži li pakiranje sve dodatke i dijelove u skladu s uputama. Ako je slučajno vražićak imao pune ruke posla, kontaktirajte nas bez odlaganja.

Odmah nakon preuzimanja paketa detaljno pregledajte robu i prekontrolirajte je li kompletna, potpuna i je li roba oštećena tijekom transporta. Ako pakiranje nije potpuno (npr. nedostaje neki dio), nešto je slomljeno ili nefunkcionalno, prijavite ovu činjenicu u roku od 24 sata od preuzimanja robe putem formulara za reklamacije. Nakon ovog roka vaša reklamacija ne mora biti uvažena zbog nepotpunosti ili oštećenja robe .

Valjanost reklamacije u zakonskom roku

Ups, nešto se potrgalo. Što sada? Reklamacija je kod nas jednostavna i laka, često ne morate vraćati robu, dovoljna nam je fotografija ili video dokument, a sve ostalo prepustite nama. 

Tijekom jamstvenog razdoblja od 24 mjeseca imate pravo na besplatno uklanjanje pogreške koju je prouzročio proizvođač, isporučitelj ili prodavatelj. Kako biste olakšali tijek reklamacije, pogrešku proizvoda dokumentirajte fotografijom ili kratkim videom. Pripremite dokaz o kupnji (račun) i uputu s označenim manjkavim dijelom (ako je riječ o reklamaciji zbog nepotpunosti ili oštećenja robe).

Postupanje prilikom reklamacije

  1. Prijava reklamacije

Ispunite i pošaljite naš online Formular za reklamacije. Vaš ćemo zahtjev obraditi u kratkom roku i obavijestiti vas o daljnjem postupanju.

  1. Primitak reklamacije

Danom primitka reklamacije i početkom reklamacijskog postupka smatra se dan primitka formulara za reklamacijesvih potrebnih dokumenata (fotografska dokumentacija, račun, označeni dijelovi koji nedostaju). Stoga pričekajte našu potvrdu primitka reklamacije s rednim brojem koji ćemo poslati na adresu e-pošte koju ste naveli. To znači da smo vašu reklamaciju evidentirali i počinjemo je rješavati bez odlaganja.

  1. Procjena reklamacije

Ponekad nam nije potrebno vraćati robu. Procijenit ćemo vašu reklamaciju, riješiti je u zakonskom roku od 30 dana i upoznati vas s rezultatom i načinom rješavanja. Nemojte nam vraćati robu bez prethodnog poziva. Po primitku vaše reklamacije počinjemo raditi na njezinu rješavanju kako bismo je riješili u roku od 30 dana.

  1. Način rješavanja reklamacije

U slučaju opravdane reklamacije i u skladu s karakterom pogreške proizvoda bit će vam besplatno poslan neoštećen zamjenski dio/dijelovi, nova roba ili će šteta u dogovoru s kupcem biti kompenzirana u nekom drugom obliku. Sve je jednostavno, brzo i bez problema!

Slanje robe na procjenu

Pitate li se kamo treba poslati robu s greškom? Ako situacija to zahtijeva, pripremite robu za transport kako se ne bi dodatno oštetila. 

Ako je to zbog karaktera oštećenja robe nužno, nakon prethodnog poziva pošaljite robu na našu adresu:

Katkyn, s.r.o.,
Areál Istrochem,
Vajnorská 127/C,
831 04 Bratislava,
Republika Slovačka

Pošaljite nam robu za reklamaciju u u originalnom pakiranju ili u drugom odgovarajućem pakiranju kako tijekom transporta ne bi došlo do njezina daljnjeg oštećivanja. Pošiljku nam pošaljite putem usluge Slovačke pošte „Paket na adresu”. Nećemo preuzeti i bit će vam vraćena roba koju pošaljete s plaćanjem po preuzimanju. Preporučujemo da robu osigurate, jer za oštećenja tijekom transporta ne odgovaramo.

U slučaju bilo kakvih nejasnoća obratite se tvrtki Katkyn, s.r.o. na telefonski broj +421 944 627 725ili e-poštom na info@medeigracke.hr.

Sve informacije o uvjetima reklamacije možete pronaći u odjeljku Uvjeti poslovanja.

Raskid ugovora

Roba nije ispunila vaša očekivanja? U roku od 14 dana možete raskinuti ugovor, a mi ćemo vam vratiti novac. Dovoljno je ispuniti online formular i poslati robu na našu adresu. Novac ćemo vam vratiti u roku od 14 dana. 

U slučaju da želite vratiti robu, možete to napraviti bez navođenja razloga do 14 dana od dana kupnje. Roba mora biti potpuna (zajedno s uputama i dokumentacijom), neoštećena i u originalnom pakiranju.

Postupak prilikom raskida ugovora

  1. Obavijest o raskidu ugovora

Ispunite i pošaljite naš online Formular za raskid ugovora.

  1. Isporuka robe u tvrtku

Poslana roba mora biti nekorištena, zapakirana u originalnom pakiranju, neoštećena zajedno s dodacima uključujući darove, dokumentaciju, upute, jamstveni list, dokaz o plaćanju i original fakture. Robu nam pošaljite putem usluge „Paket na adresu” jer pošiljke s plaćanjem po preuzimanju nećemo primiti. Preporučujemo osigurati pošiljku.

  1. Povrat novca

Nakon što zaprimimo robu, vratit ćemo vam novac bankovnom transakcijom na račun koji ste naveli u roku od 14 dana. Drugi način povrata financijskih sredstava iz tehničkih razloga nije moguć.

Sve informacije o uvjetima raskida ugovora možete pronaći u odjeljku Uvjeti poslovanja.