Najčešće postavljena pitanja

Ovdje ćete pronaći odgovore na najčešća pitanjakoja kupci pitaju. Možda ćete ovdje pronaći odgovor na svoje pitanje. Na stranici vodič za kupnju za vas smo pripremili jednostavnu uputu kako naručiti igračke u našoj internetskoj trgovini igračkama. Ako ne pronađete odgovore na svoja pitanja, slobodno nas kontaktirajte na našoj stranici na društvenoj mreži Facebook Trgovina igračkama MedeIgračke.hr, putem e-pošte na info@medeigracke.hr ili telefonski na +421 944 627 725.

Za bržu navigaciju kliknite na poveznicu s tematskim okrugom pod koji potpada vaše pitanje:

Registracija i narudžbe

Kako mogu naručiti robu?

U internetskoj trgovini www.medeigracke.hr,
e-poštom: info@medeigracke.hr
telefonski: +421 944 627 725
sms: 00 421 944 627 725

Za vas smo pripremili jednostavnu uputu kako naručiti robu na Medeigracke.hr (kliknite na istaknutu poveznicu). Tu možete pronaći cijeli prodajni proces u preglednim slikama.

Je li potrebno registrirati se zbog narudžbe?

Ne, nije. Međutim, registracija će vam značajno uštedjeti vrijeme prilikom sljedećih narudžbi. Pogledajte našu jednostavnu uputu kako kreirati račun.

Koje prednosti ima registrirani kupac?

Dobiva posebne ponude putem newslettera. Odabrani proizvodi po prodajnim cijenama za potporu prodaje.

Ne uspijevam naručiti robu preko interneta. Što mi je činiti?

Dovoljno nas je telefonski kontaktirati na telefonski broj +421 944 627 725i telefonski naručiti. Možete naručiti i e-poštom na adresu e-pošte info@medeigracke.hr ili sms-om, ali nemojte zaboraviti navesti sve kontaktne podatke (ime, adresa, telefonski broj, e-pošta).

Zanima me proizvod koji nemate u ponudi. Biste li me mogli obavijestiti kada opet bude u ponudi?

Naravno. Pošaljite e-poštu na info@medeigracke.hr i kontaktirat ćemo vas čim proizvod ponovno bude dostupan, eventualno ćemo vam ponuditi nešto slično.

Dostava robe

Kada ću dobiti robu?

Narudžbe zaprimljene do 15.00 obrađuju se isti dan i dostavljaju sljedeći radni dan ako je roba na skladištu. U slučaju da roba trenutno nije na skladištu, odmah ćemo vas e-poštom ili telefonski obavijestiti o najranijem roku dostave, eventualno ćemo vam ponuditi nešto slično.

Koliko ću platiti dostavu?

Stavite proizvod u košaricu i odredite način dostave i plaćanja, iznos poštarine automatski se izračuna. Više informacija o iznosu poštarine možete pronaći na stranici način dostave i plaćanja. Tijekom akcija poštarina je od određene cijene narudžbe besplatna.

Gdje će mi dostavljač dostaviti pošiljku?

Pošiljka će biti dostavljena na adresu navedenu u narudžbi kao adresa dostave. Dostavljač u pravilu dostavlja paket ispred prvih ulaznih vrata.

Imam dvije ili više samostalnih narudžbi. Možete li ih spojiti i poslati zajedno u jednoj pošiljci kako bi se poštarina platila samo jednom?

Da, narudžbe ćemo spojiti, osim ako prethodna narudžba nije već poslana.

Može li robu preuzeti i osoba koja nije primatelj?

Da, naravno. Vašu pošiljku može preuzeti i osoba koju vi za to zadužite. Ako dostavu obavlja dostavljač, dovoljno je telefonski obavijestiti dostavljača tko će i gdje preuzeti pošiljku.

Koliko dana moj paket ostaje kod dostavljača?

Vaš će paket ostati kod dostavljača do 5 dana od datuma slanja. Nakon isteka ovog razdoblja pošiljka se automatski šalje nazad na našu adresu.

Reklamacija i povrat robe

Što ako je prilikom preuzimanja pošiljka oštećena?

Ako utvrdite da je pošiljka oštećena, treba potpisati protokol o oštećenju s dostavljačem i poslati nam e-poštu u kojoj ćete napisati da vam je dostavljena oštećena roba.

Je li mi prilikom reklamacije dovoljan dokaz o kupnji?

Da, dovoljan je.

Gdje mogu obaviti jamstveni popravak?

Sve jamstvene popravke možete obaviti kod nas.

Kakvo jamstvo imaju vaše igračke?

Jamstveno razdoblje počinje teći od dana kada kupac preuzme robu i traje 24 mjeseca, osim ako proizvođač ne nudi produljeno jamstvo. Jamstveno se razdoblje produljuje za vrijeme koje je proizvod bio na popravku, na temelju dokaza o prethodnoj reklamaciji. Više informacija možete pronaći na stranici pravilnik o reklamacijama.

Kada će se moja reklamacija riješiti?

O načinu rješavanja reklamacije odlučit ćemo odmah, a u složenijim slučajevima najkasnije do 3 radna dana od dana prijave reklamacije. Ako je potrebna složena tehnička procjena stanja proizvoda i stručna procjena štete – najkasnije do 30 dana od dana prijave reklamacije. Nakon isteka ovog roka potrošač ima pravo raskinuti ugovor ili ima pravo na zamjenu proizvoda za novi proizvod.

Imam li u slučaju reklamacije pravo na povrat novca?

Načini rješavanja reklamacije mogu biti: popravak, dostava zamjenskog dijela, zamjena za novi proizvod, eventualno dostava druge robe koja kupca zanima (do vrijednosti izvorne robe) ili povrat novca. O rezultatu rješavanja vaše reklamacije obavijestit ćemo vas putem e-pošte ili preporučenim pismom prije isteka roka od 30 dana.

Što učiniti u slučaju ako kupim igračku koja se pokaže kao neprikladan poklon?

Raskinuti ugovor možete bez navođenja razloga do 14 dana od preuzimanja robe. Međutim, roba mora biti neoštećena i u originalnom pakiranju. Ako ste ga dobili u okviru akcije s poklonom, trebate ga vratiti zajedno s njim. Pročitajte više o postupku raskida ugovora.

Što učiniti u slučaju nezadovoljstva s rješavanjem moje reklamacije?

Ako niste zadovoljni s načinom na koji je reklamacija riješena, imate pravo koristiti online platformu rješavanja sporova za rješenje vaših sporova, na jeziku koji odaberete. Primjerice, platformu RSO koja je dostupna na web-mjestu https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Više o drugim načinima rješavanja sporova možete pronaći na stranici opći uvjeti poslovanja.

Kod za popust na robu

Gdje trebam upisati dobiveni kod za popust?

Kod upisujete prilikom naručivanja i možete ga koristiti samo jednom. Kod za popust smatra se iskorištenim tek kada je narudžba poslana na obradu. Jednostavnu uputu možete pronaći u našem vodiču za kupnju u dijelu Kako iskoristiti kod za popust.