Često postavljana pitanja

Registracije i narudžbe

Kako mogu naručiti robu?

U online trgovini: www.medvjetkoveigrace.hr

Preko e-mail: info@mackoviahracky.sk
Putem telefona : 00 421 2 44 63 84 28 alebo 00 421 2 44 63 84 27
sms : 00 421 904 801 759

Moram li napraviti narudžbu preko eshop kad hoću osobnu zbirku?

Ne, možete samo doći i odabrati pravo u mijestu, roba je istovarena.

Koje su prednosti za registriranog korisnika?

Dobiva specijalne ponude putem newslettera. Odabrani proizvodi za otkupne cijene za unapređenje prodaje.

Ne mogu naručiti robu online preko interneta. Što da radim?

Samo nas kontaktirajte telefonom na tel. broj +421 2 44 63 84 27 ili +421 2 44 63 84 28 i naručite robu putem telefona. Možete naručiti i putem e-maila na e-mail ili sms info@mackoviahracky.sk ili sms, ali zapamtite dati kontaktne podatke (ime, adresa, telefonski broj, e-mail).

Dostava robe

Kad ću dobiti robu?

Narudžbe primljene od 16:00 i dalje u ovom danu su dostavljene sljedeći radni dan, ako je roba u skladištu. U slučaju da proizvod nije u skladištu, mi ćemo Vas odmah obavijestiti putem e-maila ili telefona o sljedećem datuma isporuke ili vam ćemo nuditi sličan proizvod.

Koliko ću platiti za dostavu?

Umetnite proizvid u košaricu da biste vidjeli poštarinu. Tijekom akcije imamo od neke cijene narudžbe poštarinu besplatno.

Gdje će mi kurir dostaviti pošiljku?

Pošiljka će biti isporučena na adresu navedenu u narudžbi kao adresa. U pravilu kurire isporučiti paket ispred prvih ulaznih vrata.

Uradio sam dvije ili više samostalnih narudžba. Mogli bi ste ih kombinirati i poslati zajedno u jednoj pošiljci, neka platim poštarinu samo jedan put?

Da, narudžbe ćemo spojiti, dok predhodna pošiljka nije bila već poslana.

Može robu preuzeti osoba, koja nije primatelj?

Da, naravno. Vaše pošiljke može pokupiti i osoba ovlaštena od vas. U slučaju kurirske usluge, jednostavno najavite putem telefona kuriru, gdje i tko će preuzeti pošiljku.

Koliko dana je moj paket u kurira?

Vaš paket ostaje u kurira 5 dana od datuma isporuke. Nakon tog vremena je pošiljka automatski poslata natrag na našu adresu.

Reklamacije robe

Što ako je pošiljka oštećena prilikom preuzimanja?

Ako saznate da je pošiljka oštećena morate sastaviti protokol o oštećenju sa kurirom i pošaljite nam e-mail da ste dobili oštećenu robu.

Dovoljno mi je samo dokaz o kupnji za reklamaciju?

Da, to je dovoljno.

Gdje mogu podnijeti zahtjev za popravak u jamstvenom roku?

Sve popravke pod garancijom, možete prijaviti kod nas.

Popust kupon za robu

Gdje ću napisati dobiveni popust kupon?

Kodeks se udava samo jedan put i smatra se koristiteni samo kada je narudžba poslana na obradu.